IMPORTANT !!!
Strategia propusa aici este aproximativa, se poate ca si daca o veti urma intocmai sa ajungeti sa piedeti satul pentru simplu motiv ca se poate ca sa fiti atacati de mai multi jucatori in acelasi timp. De aceea jocul se numeste triburile si nu indivizii.
Strategie de dezvoltare a satului pana la 500 pct:
Fiecare avem la inceput 5 zile de protectie (zile in care nu potem fi atacati) iata cum cred ca ar trebui folosite aceste 5 zile:
Ziua 1: construiti statuia si creati paladinul (in lumile in care el exista), daca nu exista atunci construiti resursele, fermele, intrati cat mai des si dezvoltati ferma daca nu mai aveti disponibilitate de dezvoltare a resurselor (mina de fier, taietori de lumne, mina de argila)
Ziua 2: ridicati cladirea principala aproximativ nivelul 5 si zidul la nivelul 2-5, incercati sa faceti si cazarma, creati lancierii si dupa ce ati creat mai mult de 15-20 ii trimiteti la farmat impreuna cu paladinul, daca se poate.
Ziua 3: daca nu ati reusit pana acum atunci ridicati Cazarma la nivel 1 si Fieraria la nivel 1 si recrutati lancieri. Atacati satele parasite cu lancierii + paladin.
Ziua 4: ridicati cazarma la nivel 5 si incepeti productia de trupe defensive, nu uitati sa dezvoltati si magazia pentru a incapea cat mai multe resurse peste noapte.
Ziua 5: ridicati din nou resursele, ferma, farmati satele parasite apropiate, mai creati lancieri si luptători cu spada.
Obs:Pana la 500 puncte trebuie neaparat construit paladinul (daca se poate), pentru a-l trimite la farmat. Daca lumea e noua se poate numai el trimite in satele de barbari, daca jucati mai tarziu in lume atunci trimiteti-l si cu lancieri si luptatori cu spada. In primele etape de dezvoltare a satului e bine sa aveti pentru fiecare 4 pct la sat un lancier si un luptator cu spada.
La 500 puncte: Satul din punct de vedere economic trebuie sa arate astfel:
Numele cladirii | Nivel |
Cladirea principala | 5 |
Cazarma | 5 |
Fierarie | 3 |
Piata centrala | 1 |
Statuie | 1 |
Targ | 1 |
Taietori de lemne | 16 |
Mina de argila | 16 |
Mina de fier | 16 |
Ferma | 5 |
Magazie | 14 |
Ascunzatoare | 4 |
Zid | 10 |
La 500 puncte: Satul din punct de vedere militar trebuie sa arate astfel
Numele unitatii | Numar |
Lancieri | 125 |
Luptatori cu spada | 125 |
Paladin | 1 |
Strategie de dezvoltare a satului intre 501-600 pct:
Acum trebuie sa incepi sa faci armata de aparare. Maresti nivelul la cazarma si ferma, in fierarie cerceteaza topoarele recruteaza luptatori cu spada si lancieri, dupa cum vezi in ghid.
La 600 puncte: Satul din punct de vedere economic trebuie sa arate astfel
Numele cladirii | Nivel |
Cladirea principala | 5 |
Cazarma | 9 |
Fierarie | 3 |
Piata centrala | 1 |
Statuie | 1 |
Targ | 1 |
Taietori de lemne | 17 |
Mina de argila | 16 |
Mina de fier | 17 |
Ferma | 11 |
Magazie | 14 |
Ascunzatoare | 4 |
Zid | 10 |
La 600 puncte: Satul din punct de vedere militar trebuie sa arate astfel
Numele unitatii | Numar |
Lancieri | 200 |
Luptatori cu spada | 200 |
Paladin | 1 |
Strategie de dezvoltare a satului intre 601-1000 pct:
Acum este inceputul razboiului. Incepe prin a face cavalerie usoara si topoare si trimite-i la farmat.
Mareste nivelul la mine si magazie, eventual si ferma.
Mareste nivelul si la grajd
In fierarie recuteaza spioni
Cu spionii ataca alte sate pentru a vedea ce armata/resurse exista in fiecare sat, pastreaza rapoartele cu satele care au multe resurse si putina armata. Dupa ce primesti rapoartele vei fi mai eficient in atacuri pentru ca stii unde sunt resursele si trupele asa ca daca trupele aparatorului sunt mai slabe ca trupele tale atunci dai drumul la atac.
La 1000 puncte: Satul din punct de vedere economic trebuie sa arate astfel
Numele cladirii | Nivel |
Cladirea principala | 10 |
Cazarma | 10 |
Grajd | 3 |
Fierarie | 5 |
Piata centrala | 1 |
Statuie | 1 |
Targ | 1 |
Taietori de lemne | 20 |
Mina de argila | 20 |
Mina de fier | 18 |
Ferma | 16 |
Magazie | 18 |
Ascunzatoare | 4 |
Zid | 15 |
La 1000 puncte: Satul din punct de vedere militar trebuie sa arate astfel
Numele unitatii | Numar |
Lancieri | 500 |
Luptatori cu spada | 400 |
Arcasi | 400 |
Spioni | 100 |
Cavalerie usoara | 25 |
Paladin | 1 |
Strategie de dezvoltare a satului intre 1001-2000 pct:
Acum este razboi. Trebuie sa fii pregatit sa ataci, dar inainte trebuie sa vezi si ce dezvoltare de mine ai. Trebuie sa fie stabil venitul de lemn, argila, fier. Adica sa nu faci cumva sa ramai fara o resursa si la alta resursa sa ai magazia aproape plina. Fa trupe alternativ in functie de cat consuma fiecare trupa in parte.
Mareste nivelul la resurse, mareste nivelul la cladire principala, mareste nivelul la zid.
La 2000 puncte: Satul din punct de vedere economic trebuie sa arate astfel
Numele cladirii | Nivel |
Cladirea principala | 20 |
Cazarma | 12 |
Grajd | 3 |
Fierarie | 5 |
Piata centrala | 1 |
Statuie | 1 |
Targ | 10 |
Taietori de lemne | 24 |
Mina de argila | 24 |
Mina de fier | 22 |
Ferma | 22 |
Magazie | 18 |
Ascunzatoare | 4 |
Zid | 20 |
La 2000 puncte: Satul din punct de vedere militar trebuie sa arate astfel
Numele unitatii | Numar |
Lancieri | 800 |
Luptatori cu spada | 1000 |
Arcasi | 1000 |
Spioni | 500 |
Cavalerie usoara | 50 |
Paladin | 1 |
Strategie de dezvoltare a satului intre 2001-3000 pct:
Aici nu voi mai mentiona dezvoltarea satului, doar armata. Acum sunteti pregatit de a construi curtea nobila. Mareste nivelul la mine, mareste nivelul cladirii principale si fierariei pana la 20, mareste nivelul magaziei, mareste cazarma pana la nivelul 20-25
La 3000 puncte: Satul din punct de vedere militar trebuie sa arate astfel
Numele unitatii | Numar |
Lancieri | 2000 |
Luptatori cu spada | 2000 |
Arcasi | 2000 |
Luptatori cu toporul | 1000 |
Spioni | 500 |
Cavalerie usoara | 350 |
Arcasi calareti | 350 |
Paladin | 1 |
Strategie de dezvoltare a satului peste 3000 pct:
Cladirea principala se construieste in nivelul 21-22, iar dupa ce s-au construit celelalte cladiri se demoleaza in nivelul 20. Ridicarea mai mult a cladirii principale scade moralul soldatilor tai.
Se contruieste si atelierul in nivelul 1-2 se fac 100 berbeci, se face generatia de nobili.
Nu innobilati satele sub 1000 pct. Fixeaza-ti-va pe sate care au mai putin de 2000 pct. Cele care au resurse multe si oameni putini sunt cele mai bune.
Nu incercati la inceput sa cuceriti direct un sat al unui alt jucator. Luati un sat de barbari.
Daca atacati un jucator dintr-un trib puternic aveti grija ca sa fie cel mai mic de acolo si aveti grija si la pozitionarea membrilor tribului.
Inainte de a ataca un jucator aflati cat de multe informatii despre el. Joaca si pe alte lumi, cate puncte are, ce rang are, toate acestea le puteti vedea pe site-ul: http://ro.twstats.com/.
Atacul asupra unui sat se face prima data cu spioni, apoi folosind simulatorul vezi daca armata ta de atac e mai puternica decat apararea lui. Daca e mai puternica, atunci poti sa-l ataci.
Dupa ce satul a fost curatat, adica toata armata din sat omorata atunci trimiti nobilul. Atentie nobilul trebuie trimis de cel aproximativ 4 ori pentru ca satul sa fie al tau.
Atentie pentru cei care au bonus de noapte, recomandarea mea este sa nu atacati noaptea, atacati mai bine dimineata. Oricum pentru informatii pentru lumea respectiva vezi: "Ajutor" -> "Informatii server".
Pentru o aparare eficienta trebuie ca raportul luptatori cu spada/arcasi sa fie 1.
Atentie mare, nu dezvoltati satul la maxim inainte de a mai lua un sat, ferma o puteti dezvolta la maxim, dar nu tot satul.
NU atacati doar cu trupe de asediu, ele trebuie insotite de trupe de atac.
Punctele nu inseamna nimic, din contra cu cat o sa ai mai multe puncte cu atat vei fi atacat mai des, crearea oamenilor de ofensiva si defensiva este mult mai importanta decat cresterea in puncte.
Cel ce se apara intotdeauna va fi in avantaj, iar cel ce ataca intotdeauna va fi in dezavantaj deoarece aparatorul are si avantajul zidului care inseamna foarte mult. De aceea nu atacati niciodata fara berbeci, decat in cazul in care in sat nu mai exista nici o unitate sau zidul este in nivel 0-5.